Servei de menjador

Oferim un servei diari de menjador, de dilluns a divendres, amb l’opció de fer-ne un ús habitual o esporàdic.

Disposem d’una cuina pròpia ben equipada on el nostre cuiner i nutricionista i la seva ajudant, preparen cada dia menús variats tenint en compte les necessitats particulars dels nostres alumnes, tant en l’àmbit nutricional com cultural i/o d’intoleràncies o al·lèrgies. En la confecció d’aquests menús, apostem per la sostenibilitat potenciant el consum de productes de temporada i de proximitat.

Aquest equip el complementen 8 monitors de menjador que s’encarreguen d’implementar uns correctes hàbits d’higiene i de vetllar per una bona educació a l’hora de menjar. També acompanyen els nostres alumnes en el temps d’esbarjo, ja sigui per descansar o organitzant activitats variades.

El menú d'aquest mes de març és...

general

sense gluten