Educació Secundària

L´etapa clau en la seva educació

L’ESO és una etapa definitiva per a l’educació de la responsabilitat i la consolidació i millora dels coneixements, les habilitats i les destreses adquirides en etapes anteriors.

En aquesta etapa posem especial èmfasi a l’orientació educativa i l’atenció a l’alumnat per promoure el màxim desenvolupament de les seves potencialitats i la continuïtat formativa.

Atès que ens trobem en una etapa evolutiva fonamental per a la consolidació de la personalitat volem d’una banda que els alumnes assoleixin una formació acadèmica sòlida i de qualitat a partir de l’assumpció del sentit de la responsabilitat davant el treball acadèmic i d’altra estimular-los tant en el coneixement i desenvolupament de la identitat personal com en el respecte, el compromís i l’interès social i cultural.

Durant aquesta etapa els alumnes disposen de:

● Desdoblaments a matemàtiques i llengües.

● Speaking en petit grup.

● Naturals – Science.

● Segona llengua estrangera (alemany) durant tota l’etapa.

● Oferta de matèries optatives per fer els itineraris de ciències, lletres i tecnològic.

● Orientació acadèmica per part del departament psicopedagògic del centre juntament amb el tutor/a.

● Crèdit de Síntesi: possibilitat d’estada fora de l’escola o bé realització de tallers, sortides al mateix centre.

● Estades a països de llengua anglesa.

● Projecte interdisciplinari 1er, 2n i 3er d’ESO.

● Treball de recerca amb tutor individual.

Projectes per créixer com a persones

Projectes i activitats

Robòtica

Diploma Dual

Alemany

Colonies i Crédit de Sintesis

Colònies y crèdits de síntesis en anglès

English Day

Projecte English Day

projecte escola teide sharing to learn

Sharing to learn

Projecte Serveis Comunitaris

Projecte Servei Comunitari

Projecte Forense

Forense

educació emocional escola teide

Educació emocional

talent a les alules

Talent a les aules

projecte xcelence

Xcelence

Projecte d´economia

projecte mars

Projecte Mart XXI

projecte orbita

Projecte Òrbita

El Teide Explota

Preguntes Freqüents

Tens algun dubte o t'agradaria venir a veure'ns?

Responsable » ESCOLA TEIDE S.C.C.L. Finalitat » Poder posar-nos en contacte amb tu. Legitimació » El teu consentiment exprés. Destinataris » Les teves dades les guardem al nostre proveïdor d'email màrqueting. Drets » Sempre tindràs dret a accedir, rectificar, limitar i suprimir les teves dades a secretaria@escolateide.cat, així com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web, així com consultar la nostra política de privacitat.