Educació Primària

Nous reptes i aprenentatges

L’Educació Primària és una etapa educativa fonamental i privilegiada dins el procés formatiu dels alumnes.

Aquesta etapa educativa és el marc idoni per anar adquirint progressivament les competències bàsiques i els instruments necessaris per realitzar nous aprenentatges i posar les bases d’una formació personal basada en l’autonomia personal, la responsabilitat, la solidaritat, la llibertat, la participació i el compromís individual i col·lectiu; per conèixer els elements bàsics de la llengua, l’entorn geogràfic, la història i les tradicions que permetin arrelar-se al país; per poder participar en la construcció d’un món millor i continuar aprenent al llarg de la vida

Els nostres alumnes són els protagonistes dels seus propis aprenentatges, potenciem el treball competencial per tal de desenvolupar les capacitats personals i les habilitats socials.

Reforcem els aprenentatges curriculars marcats pel Departament d’Ensenyament: Robòtica, Taller creatiu, Matemàtica manipulativa, Taller de anglès, Taller d’experimentació/science.

Junts afrontem una etapa clau en el desenvolupament dels nois i noies

Activitats i projectes d'educació primària

Robótica a primaria

Robòtica

Les noves tecnologies són la nostra aposta. No només són competències bàsiques i necessàries per al futur, sinó que també treballen el pensament divergent, crític i el treball en equip.

Taller creatiu educació primaria

Taller Creatiu

Creativitat al poder! Tenim a casa petits genis i artistes. Deixem-los que donin curs a la seva imaginació i art.

Matemátiques manipulatives

Matemàtiques manipulatives

Qui ha dit que les matemàtiques no són divertides? I és que quan s’hi juga, tot s’aprèn millor i no s’oblida.

Taller de anglés

Taller d'anglès

Els nostres tallers d’anglès són molt divertits i junts aprenem i establim els coneixements apresos a classe.

Experimentacio i ciencia escola teide viladecans

Experimentació

Les nostres classes es converteixen en laboratoris on els nostres petits científics descobreixen i gaudeixen de la ciència.

Projecte de empreneduría

Emprenedoria

Quan parlem de negocis ells no fan broma. I és que al projecte d’emprenedoria aprenen de la feina, de les coses i que per guanyar cal treballar i calcular.

Aprenem i creixem junts

Preguntes Freqüents

Si necessites parlar sobre el teu fill pot dirigir-te al director de la seva classe via e-mail o per l’aplicació Alexa. A partir d’aquí podeu concertar una reunió en línia, presencial o una trucada telefònica.

Sí, a l’escola comptem amb un departament de psicopedagogia que es coordina amb l’equip decent per treballar plegats i fer un seguiment dels alumnes que ho necessitin. Si hi ha algun tipus de diagnòstic, es derivarà a la família a un professional extern.

Tenim un protocol d‟actuació i una comissió de convivència per gestionar aquests casos.

Tens alguna pregunta o t'agradaria venir a conèixer l'escola?